Ayy (Ben Hala Rüyada) (Oğuzhan Koç) Official Video #benhalarüyada



Ayy benim olduğun zaman
Dedim her şeyim tamam 
Elimi tutmuştun sonra
İnceden usuldan 
Ayy beni öptüğün zaman
Bütün bir dünya yalan 
Yüzümü güldüren sendin
Geceyi gün edendin 
Yıllar geçmiş üstümüzden
Geç kaldık işte sırf bu yüzden 
Güzel günler mazide kalmış
Ben hala rüyada, 
Aşkımızın üstü tozlanmış
Örtsek bir çarşafla 
Ayy bana baktığın zaman
Bakıp daldığın zaman 
Hayat durdu ve kaldık öyle
Yalan mı sen de söyle 
Ayy benim aşktan gördüğüm
Elinde eriyip söndüğüm 
Bu nasıl bir kördüğüm

Yıllar geçmiş üstümüzden 
Geç kaldık işte sırf bu yüzden 
Güzel günler mazide kalmış
Aşkımızın üstü tozlanmış

Dün resmini gördüm, 
Ve geçmişe döndüm 
Geçmişe geçmiş ola 
Ayy, ayy, ayy

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TEAM WİN RECOVERY PROJECT (TWRP) GELİŞMİŞ RECOVERY !!! ve ROOT YAPMA